Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2011, 15:13   #24
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
Jeg fortalte ham igår at min egen læge jo så har sygemeldt mig nu, og det sagde han var godt, men det burde vel være ham der som speciallæge skulle have gjort det??

jeg blev jo sendt i praktik til trods for at han jo rent faktisk havde skrevet at jeg skulle være sygemeldt under optrapning af medicinen, og da jeg så blev sendt ud alligevel, ringede jeg til ham og sagde som det var, og der sagde han bare at det tog tid og at den medicinske side af det var en vigtig del men for sagsbehandlere og den politiske del af det var der sjældent forståelse for netop den side af behandlingen og så skete der ligesom ikke mere der.
Tja, den ene eller den anden læge - men altså, hvis der er enighed blandt lægerne om, at du skal være sygemeldt, så forstår jeg ikke situationen. Det er lægerne som bestemmer om du er sygemeldt, ikke kommunen. Men du er nødt til at træde i karakter her - DU skal kræve, at din sygemelding overholdes fra kommunens side. DU skal bede kommunen indhente en lægeerklæring på det. Vil de ikke det, så skal du skrive en mail til dem, hvor du skriver, at du kan forstå at de ikke accepterer, at du er sygemeldt, at de ikke vil indhente en lægeerklæring, og at du udbeder dig en skriftlig bekræftelse og/eller kommentar på dette. Og så skal du orientere dine læger om, at kommunen ikke accepterer sygemelding og spørge lægerne, hvilke konsekvenser det har for dit helbred. Deres - skriftlige - svar, skal du sende til kommunen. Så skal der nok ske noget!
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat