Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2018, 10:35   #380
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Fakta frem for Fiktion...!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca.And Se meddelelser
Har du overvejet at gå til medierne og fortælle sandheden om, hvordan syge borgere behandles fx. i Aftenshowet på DR?
Seerne får aftenkaffen galt i halsen, hvis du får lov til at fortælle din historie i et direkte tv-program.
Rebecca.And, både overvejet og har sendt jeg ved ikke hvor mange mails til diverse medier og journalister siden april 2017...

Hvis nu alle gjorde som jeg, eller rigtig mange, offentliggjorde deres sag med navnene på de personer der udfører disse ulovligheder, UDEN at De bliver stillet til ansvar over for loven, så kunne det måske være at diverse medier og journalister gad lette røven og komme i gang...

Forestil dig at div SB og faglige faglig koordinatore så skulle til at bombardere politiet med anmeldelser for "Chikane", bare fordi en masse borgere bare ønsker at loven skal overholdes...

Det er det der pisser mig af, jeg ønsker ikke at fremhæve mig selv... hader at blive filmet... er ikke fotogen... er ikke god til at agitere på video... men er det et sådan Danmark vi ønsker at efterlade til vores børn og børnebørn ?

Det ser jeg som eneste måde at få sandheden frem på.
Men desværre stå jeg lidt alene i denne fremgangsmåde...

Fakta frem for Fiktion:

- Jeg er ikke fedtet ind i parti interesser er ikke politisk aktiv og har aldrig været det...
- Systematisk ulovlig sagsbehandling praktiseres stadig...
- Der er ingen retssikkerhed - syge, svage og udsatte borgere er retsløse...
- Alle SB og jurister i sociale sager skal autoriseres... incl Dem i Ankestyrelsen...
- Tilsynet (i Ankestyrelsen) er tavse...
- Ombudsmanden er tvs...
- Jobcentre forvalter Georg Gearløs lovgivning, sociale sager afgøres efter 'vurdering' og 'skøn' af inkompetente ufaglærte 'SB' og jurister, incl Dem i Ankestyrelsen...
- De tavse hykleriske politikere tager sårbare mennesker som gidsler i et kynisk politisk spil om stemmer...
- Og flere 'politiske medløbere' følger trop med disse hyklere...
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat