Emner: Læ 152 e
Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2013, 10:13   #1
Momse68
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-06 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Momse68 er ny på vejen
Question

Jeg har modtaget et brev fra min rådgiver med en indkaldelse til samtale i hos en special læge i psykiatri, vedr sag om kontant hjælp. Rådgiver mener udfra tidligere henvisning til min egen læge åbenbart at jeg er principfast, og konfronterende. Min egen læge skrev tilbage at dette er sundhedstegn på psyken og ikke en sygdom.
Nå men jeg skal møde op, i Danarksgade, ikke noget husnummer så sætter mig på kroen ja så er jeg i Danmarksgade.
Det hele handler om at jeg ikke ønsker aktivering, i projekter med mennesker som har svært ved at overskue deres liv og ikke har psyke og overskud til at modsige systemets diktatorer, og jeg ikke ønsker løntilskudsjob i offentlig regi. Jeg har en skade i ryggen som gør jeg skal i arbejdsprøvning siger min læge og det er okay, men udover det har jeg meddelt rådgiver at jeg ønsker job med løntilskud i privat eller ordinært job...
Nu kommer mine bekymringer, hvorfor kommer indkaldelsen til psykiateren fra jobcentrets rådgiver?
Hvordan kan man nyde et menneske at en psykiatrisk samtale tager 3-4 timer som er på samme dag, og måske skal der bruges en halv dag mere. Er det for at se om jeg kan knækkes?
Yderligere er der mulighed for at jobcenter rådgiveren måske skal på hjemmebesøg for at vurdere funktions niveau? (Sker aldrig) han har intet at lave i mit hjem, så hellere miste mine penge og sætte mig foran borgmesterkontoret som tigger for at få lidt mad....

Vedr sag om kontant hjælp, ikke ved dag.
Momse68 er ikke logget ind   Besvar med citat