Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2009, 01:58   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Først og fremmeste skal i tænke på hvordan din kærestes sag ser ud, er der lavet en ordentlig ressourceprofil er der de rigtige lægepapir , er der en handleplan for hvad den aktivering skal munde ud i er der i afslaget peget på jobfunktioner hun kan bestride osv .. og ikke mindst har i anket afslaget ?

Hvis jeg var jer så ville jeg med det samme få hentet en aktindsigt sådan at i har mulighed for at finde ud af hvad kommunen ligger inde med og hvad de ikke ligger inde med og så sætte jer ned og lave en plan for hvordan i skal skride frem , jeg er sikker på at nogen kan hjælpe jer herinde med det sådan at i får tingene i orden i den rigtige rækkefølge ...

Med det at give et afslag er en sag ikke færdig, kommunen skal redegøre for hvordan de mener at de kan få din kæreste tilbage til arbejdsmarkedet og hvordan de agter at gøre det (revalidering, fleks eller ? ) hun kan altid søge en pension igen ,men faren vil være at der bare kommer et nyt afslag så det kan godt betale sig for jer at finde tålmodigheden frem og lægge en plan og tage det hele skridt for skridt ..

Der hvor hun er nu skal hun blive så kan det evt bruges som en arbejds prøvning men i skal bede kommunen om at fortælle jer hvad hun laver der og hvad formålet med opholdet er og hvordan det kan bringe hende tættere til arbejdsmarkedet og første gang hun kan mærke at det er for meget og skader hende så er det den lige vej til lægen og bede om en læge erklæring ...

Men der mangler en del oplysninger i din historie før man kan sige noget mere konkret ,.. sådanne ting som anke , ressourceprofil , lægepapir , lægers udtaler om arbejdsevne osv ..

Måske det jo ikke er ftp hun skal have måske et fleksjob eller en revalidering er mere noget der er realistisk men det er jo svært at sige

Men prøv at skrive noget mere om hvor hun står henne lige nu og her om i har anket osv , så er der nok større mulighed for at der sidder nogen med det rigtige svar
  Besvar med citat