Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2010, 12:21   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tænker også lidt, at det er lidt uforsvarligt at sende din søn i arbejdsprøvning. TÆNK nu hvis uheldet er ude, enten påvej til eller fra, eller på stedet!! Det kan jo gå grueligt galt, og psykisk må det også være en belastning for ham at ''vente'' på hvornår næste krampeanfald kommer + at det er utrygt at skulle falde om blandt mennesker man ikke kender (og giver vel et hak i selvtilliden). Så den vej kan i også køre sagen!!!

Jeg mener at din søn skal undgå arbejdsprøvning og den stress der ofte følger med, stress kan også udløse epileptiske anfald.

Min eksmand havde det også, og han kunne få et anfald bare ved at spille et spil pga spændingen!!
Han havde også nogle slemme brandskader fordi han havde fået et anfald engang og var faldet ind over et tændt komfur på sin arbejdsplads. Så det er bestemt ikke noget man skal spøge med.

Hvor er det synd/ærgeligt at din søn har det så slemt! Mange krammere fra mig til ham.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat