Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2010, 19:04   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Står man sig i virkeligheden bedst i afviklingen af sin sag, hvis man står igennem en eller flere arbejdsprøvninger som med sikkerhed vil sætte en langt til bage helbredsmæssigt og i værste fald vil forværre situationen langvarigt eller varigt.
Hvis en læge skriver, at al afprøvning er kontraindiceret, så vil det jo være nummer et.

Så vidt jeg husker var det Helenekr, der aldrig gennemførte en eneste at de mange afprøvninger hun blev sendt ud i, og endte med at hendes afklaring bestod af nogle samtaler, som foregik i hendes eget hjem.

Hvis ikke ovenstående 2 muligheder kan bruges, så vil jeg mene, at en afprøvning er eneste vej ud af kampen med systemet.

Og netop derfor finder jeg det meget vigtigt, at vi her på siden vejleder brugerne i, hvordan de skal gebærde sig i en afprøvning, i håb om, at de så, i det mindste, ikke skal igennem flere af slagsen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat