Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2010, 11:27   #1
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning

Jeg vil gerne rejse et generelt spørgsmål.

Rundtom i de sager som er medsygemeldtes hverdag dukker spørgsmålet vedr. arbejdsprøvning eller ikke arbejdsprøvning op. Det er mit indtryk at nogle kæmper for og andre igen kæmper imod arbejdsprøvning.

Det er mit indtryk, at de der enten ikke kan eller ønsker at trækkes gennem arbejdsprøvning får store problemer med at komme gennem deres sag. At der ofte sker det at deres sag går i stå eller går i hårdknude.

Er det bare mig der får det indtryk, eller mener I at der er noget om snakken. Står man sig i virkeligheden bedst i afviklingen af sin sag, hvis man står igennem en eller flere arbejdsprøvninger som med sikkerhed vil sætte en langt til bage helbredsmæssigt og i værste fald vil forværre situationen langvarigt eller varigt.

At få det værre og uacceptabele konsekvenser af arbejdsprøvning kan vi vist alle blive eninge om er meget lidt attraktivt, men den skade der sker på tilværelse og mental tilstand hvis sagen trækker ud i det absurde kan måske være værre...

Er det godt eller skidt enten at blive arbejdsprøvet eller ikke arbejdsprøvet når det reelt er uforligneligt med helbredstilstanden?
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat