Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2010, 08:27   #66
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og dét med at sagsbehandleren vurderer én kender man jo alt for godt!
Man tør jo dårligt tage lidt make-up på og se lidt pæn ud, for det bliver totalt brugt imod én...

- jamen du ser da ikke syg ud

- sådan en pæn pige, du må da ha' mange ressourcer

- hvad med noget på kontor

Jeg synes GODT NOK jeg har været misforstået enormt meget, og det står endda beskrevet i speciallæge erklæringen fra paykiateren ''at HKs fremtoning ikke matcher lidelserne, men at der ikke er tvivl om at HK er svært syg'' og igen i progressionsrapporten ''HK ser umiddelbart frisk ud, men har store psykiske vanskeligheder''..og i ressourceprofilen står det også nævnt.
Selv min egen læge sagde engang ,,jamen det er jo lidt sjovt, for du ser så frisk ud, taler så meget, ved så meget og ligner én der bare kan det hele''....

Så den der diskrepans har kørt rundt hele mit liv gennem alle systemer, og jeg har simpelthen haft det SÅ elendigt over det, fordi det hele tiden blev nævnt og jeg hele tiden skulle kæmpe mig fri af det.
Og jeg har brugt enorm lang tid på at tænke,, jamen hvordan ser psykisk syge SÅ ud'' sidder de med bonhår, har de sorte tænder, måske pisset i buksen, har de svært ved at tale...HVAD???
Og så med alle de skiftende sagsbehandlere, så var det bestemt ikke sjovt at skulle gennemleve mareridtet gang på gang på gang...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat