Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2011, 11:16   #7
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg fortæller det på hver sin måde. Det kommer and på hvem det er altså jeg siger mange flere ting når det kan komme mig til gode. Altså når det gælder læge så siger jeg at jeg har CP og kan går og tale altså det samme som andre mennesker bare langsommere end andre mennesker. CP står for spastikere er det samme som Cerebral parese. Måtte lige fortælle jer det. Det er cp jeg bruger på nettet. Har Kognitive vanskeligheder
Så er også et af disse mennesker hvor du ikke kan se der er noget "galt" bliver så træt bare efter få timer. Det kommer meget an på hvordan mennesket overfor mig er hvor meget jeg siger. Cp er ikke ikke særlig nemt at fortælle om. For os med Cp kan så mange forskellige ting. Der er nogle som ikke kan noget som helst og så er der andre der kan det hele. Sådan jeg skriver det til jer er og sådan jeg vil fortælle det ude i verden. Det ikke nemt at have noget som andre ikke kan så de kan bare følge mig en dag så kan de se det.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat