Se enkelt indlæg
Gammel 27-09-2012, 15:26   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MetteMusen Se meddelelser
Nu skal jeg endelig Arbejdsprøves..... Har gået på ledighedsydelse siden marts...... Jeg var til samtale med en jobkonsulent. Jeg fortalte hvad jeg havde af skånehensyn, mine diagnoser og alt andet hun spurgte om. Efter en uge ringer hu. Så tilbage at hun har fundet 4 potentielle arbejdsprøvninger... 2 i køkkenet på gymnasium/plejehjem, 1 som gravermedhjælper og 1 i Kvickly.

Jeg er stået helt af.... Jeg er udannet som speditør, har haft fleksjob i 6 år, også på kontor. Jeg er dårligt gående, pga gigt og HMS. Jeg har 2 ødelagte led i lænden, dårlige hofter. Og så vil hun Arbejdsprøves mig i Jobs, hvor jeg primært skal stå op?

Lyder vildt... De må ikke presse dig op... Husk endelig at sige fra, når du ikke kan mere. Du kender bedst din egen krop... De 4 steder lyder lidt hårde steder, når du har HMS og dårligt gående... Jeg tror, jeg ville tage en tur til lægen og høre lægen ad, hvad denne synes om det. Og hvis lægen siger, du KUN må arbejde på kontor, et stillesiddende job, så SKAL jobcentret overholde det skånehensyn, - og her kan du så sige til dem, at du pga. dine skånehensyn ikke kan komme på de 4 steder - det kan de så få på skrift fra din læge. (de bør i det mindste få seneste nye lægeoplysninger fra lægen, hvis der er sket en forværring i dit helbred).

Skal jeg bare takke ja, så hun kan se at det ikke duer?
eller skal jeg brokke mig?

Hun og jeg er ikke helt på samme linje... Hun kommenterede bl.a. Til samtalen at jeg boede på landet, hvilket jo er meget upraktisk når man er kronisk syg. Om ville vide, om vi var ved at sælge huset? Kan virkelig ikke se, hvad det kommer hende ved.....


Hjælp
Det da vildt at stille et privat spørgsmål om I skal sælge huset...! Hvis det var mig, så ville jeg skrive en brok-klage til jobcenterchefen, at man ikke skal stille det spørgsmål som overhovedet ikke kommer dem ved eller kommer sagen ved...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat