Se enkelt indlæg
Gammel 18-12-2006, 12:50   #8
PBC
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2006
Indlæg: 56
Styrke: 18
PBC er ny på vejen
RE: .....HJÆÆLP...!! !!

Hej igen mammahony,

Det du skriver her, synes jeg simpelthen er eksemplarisk:

Citat:
Jeg har netop spurgt kommunen hvordan jeg var "sikret"! -hvis jeg blev yderligere invalideret af en arbejdsprøvning... Det vidste de ikk lige om jeg var.. jeg sagde dernede at det synes jeg da var ret vigtigt at finde ud af inden man sendte mig afsted, derfor indhentede de en statusattest fra hende der har udreddet mig sygdomsmæssigt. og hun skriver at ja, jeg vil få det værre...

For det første fordi du har styrke og mod nok til at rejse sprøgsmålet!
Og for det andet fordi, kommunen indvilger i at få dig undersøgt, og at lægen så har tilstrækkelig indsigt til at formulere sig så klart.

Jeg håber VIRKELIG, at din sag går igennem uden prøvning!

Sker det ikke, ja så håber jeg, at du har overskud til at gå til medierne.

Der er en fuldstændig alarmerende mangel på viden om træthedssygdomme, og det er grotesk, at vi skal slæbes gennem prøvninger og trues på vores eksistens, hvis vi ikke gør skade på os selv.

Randerspigens indlæg her http://<br /> http://www.k10.dk/for...ost_4291<br />

og min historie, er blot to eksempler på, hvordan vi bliver mere og mere syge af det pres, vi bliver udsat for.

Hvis nogen havde fortalt mig, hvad jeg ved nu, efter at jeg var blevet skadet, var det ikke gået så galt.
Jeg blev skadet i oktober 2004, og siden er det bare gået ned ad bakke. Da vi gik ind i december, var jeg alvorligt bange for, at jeg skulle til at have hjemmehjælp... En aften på chatten kostede mig snildt 1 - 3 dage på sofaen

Men nu vender det - for første gang i mere end to år...!

I øvrigt synes jeg, at det lige så grotesk, absurd og samfundsøkonomisk helt til hest, at en FØP er eneste mulighed for at blive så hel som muligt :@

Jeg er fuldstændigt overbevist om, at der kunne spares mange FØP´er og mange, mange penge, hvis der kunne gives sygedagpenge i 5 - 6 år uden nogen former for fysisk belastning i flere år, tilskud til behandling, der rent faktisk virker og tilskud til sund og næringsrigtig kost og kosttilskud på linie med medicin.

Der er noget galt i Danmark!

Men fortæl, fortæl hvordan det går i din sag.
Jeg er MEGET nysgerrig

KH Pia
PBC er ikke logget ind   Besvar med citat