Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2010, 10:57   #12
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
DAG 3

Har til morgen talt med en af de 2 (overbebyrdede) SB’ere, der sidder med Reval. Hun oplyste en generel sagsbehandlingstid på 4 måneder.
Og at jeg skulle sende en skriftlig ansøgning, hvorefter jeg ville blive indkaldt til samtale pr.brev.

Det kunne ifølge SB “ske i december, som jo er en kort måned” ( mig bekendt falder juleaften i år på en fredag, så den normale verden arbejder altså til torsdag d.23 december...) "eller januar, kunne hun godt love mig".

SB fortalte også, at hende og kollegaens funktion udelukkende var at vurdere, om jeg overhovedet var berettiget til en Reval.

Såfrem dette er tilfældet, er det xxCenter der skal viderebehandle min sag. (Præcis det center hvor jeg igår talte med NØGLEPERSONEN - det nævnte han ikke noget om i løbet af samtalen, at jeg efter en godkendelse til Reval. automatisk ville havne hos dem - gad vide om NØGLEPERSONEN ikke ved det?...)

SB begyndte alligevel at spørge interesseret ind til min ønskede uddannelse, og da jeg havde berettet om min tidligere godkendelse til reval. samt luftet viden om forskellige rapporter, paragraffer og fagudtryk, sluttede SB af med at sige: “ vi vil se positivt på din ansøgning, skynd dig at få den ind”.

Det kan godt være det er noget hun siger til alle der ringer op - men det var en positiv note at slutte samtalen på, og jeg vil nu brug resten af dagen på at skrive en eminent, kortfattet ansøgning, og vedlægge alle relevante dokumenter - som jeg gudskelov har samlet sammen på forhånd.

Det bliver spændende, hvor længe der så går, før jeg bliver indkaldt til møde...

Sidst redigeret af L.S.; 24-11-2010 kl. 12:45.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat