Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2014, 18:28   #5
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Hvor mange af jer, har prøvet at kontakte Udbetaling Danmark fra Borger.dk. Jeg som ellers ikke er særlig ueffen på en PC, havde da nær opgivet at komme i kontakt med dem.

Min søn har fået frataget sin boligsikring, og skal betale den tilbage fordi der er en som har meldt sig på hans adresse. Han har ikke selv på noget tidspunkt skrevet under på noget som helst at dette har sin rigtighed.

Det er mig som skriver for ham, da nogen af jer vil huske han har en hjerneskade så jeg tager mig af det skriftlige med instanserne. Jeg får aldrig nogen svar på det som jeg skriver til dem? Og hvordan kan sådan en stor koncern undgå at have en mail adresse?

Øv jeg er så rasende, han er under uddannelse og får ikke ret meget i forvejen. Nu fandt jeg gudskelov ud af det til sidst at få sendt en klage. Men at man skal være IT ekspert før man kan finde ud af at sende en besked, det kan da ikke være rigtigt vel?

Og jeg ville også Ringe.. De noterer alt i sagen når du ringer så de næste gang kan gå ind og se hvornår du ringede og med hvad..
Ikke at de så løser deres problemer hurtigerer eller noget de kan skam godt finde på at sejle rundt i samme fejl flere gange, selvom det står i sagen at fejler er sket pga det og det og det er rettet..
Men så har du også det på din side at du kan sige du ringede ind den og den dato...

Og ja det er svært at komme i kontakt med dem via pc, jeg opgav selv og ringede...
Men jeg har heller ikke E boks da jeg pga en skade ikke kan bruge det...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat