Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2010, 10:51   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Whattodo Se meddelelser
men hvordan skulle man kunne tage en udd., hvis man har nedsat arb. evne, blot fordi man er ung? - den logik kan jeg ikke følge - der er jo en grund til, jeg sidder fast i systemet, fordi jeg ikke bare kan tage en udd. Kunne jeg det, jamen, så sad jeg ikke her

jeg er helt med på at man ikke får flex ved 50% fremmøde - mener jeg nu heller ikke lige jeg har givet udtryk for .. men jeg ved ikke hvor meget/hvor lidt jeg skal sige fra - om jeg skal klø på, til filmen knækker, sige fra i tide eller hvordan fa´en jeg skal forholde mig til det, når jeg mærker at jeg har brug for ´ro´
Min svaghed det ved jeg ,dit indlæg var langt og jeg forstod du harhaft 37 timer i en hårdt job,og 9-10 måndre og ud fra det gættede jeg på at din arbjdsevne måske kunne klare en uddannelse,pædagog uddannelsn er inge let sag.det krævende og man er konstant "på" tror jeg.

Derfor tænte jeg hvis der er en lille mulighed for anden uddannelse ville det være at fortrække ,der bliver mindre og mindre ufaglært arbejde i framtiden.

Jeg kunne ikke se udfra det du skrev om du er under udredning,men det var er det jeg trode du var.

Der stod der tages hendsyn til at du har et barn i din aktivering,det fint det burte der stå for alle der har børn,men ud fra at jeg lige kender en der bliver slået trivel om ,at hun står til rådighed,på grund af hendes 3 børn,så siger jeg bare,man skal passe på ikke at bruge børnene ,for ikke at møde på.

Søger du flex?

Du skal ikke knokle på så filmen knækker.Det kan kun bruges til at sige ,det ikke var lige det du skulle vi prøver noget nyt.

Du skal sige fra når du kan mærke at det her ikke går i længten,jeg ved ikke hvad der er dine hendsyn,men selv må/skal jeg ikke arbejde i fastlåste stillinger ikke noget der der for mange gentagelser i samt tunge løft.og det er mig der kan mærke når der er for meget af det,og jeg siger så fra ,ved at sige det der det kan jeg bare kikke i længten,så jeg holder en pause og så må i altså finde noget andet jeg kan. eller jeg evt.forslår selv hvad jeg kan klare.
Og er grandsen aligevel overskredet ,siger jeg jeg bliver nød til at gå jeg kan ikke mere...

Så du skal gøre dit beste og være ærlig over for dig selv og andre,lytte til din krop,og så sige til og fra.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 02-11-2010 kl. 10:56.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat