Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2013, 16:10   #8
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Ingen ville være syge med en sagsbehandler som min.

Jeg vil dog lige skrive hvad der står som begrundelse for afslag bl.a.

Iflg. egen læge får pgl. samme dosis medicin som før konstatering af KOL. Egen læge anfører endvidere, at manglende medicinindtag [I]kan[I være livstruende men anfører ikke, at det er den aktuelle situation for pgl. Kommunelægen anfører også, at manglende medicinindtag kan være livsnødvendig og at han skønner, at manglende medicinindtag er en betydelig helbredsmæssig risiko.

Da medicin mod astma/KOL ikke er øget siden kommunens afgørelse af d. 21.06.2011 stadfæstet af DSN d. 31.10.2011, så vurderes tilkomsten af KOL ikke at have haft afgørende betydning for pågældende medicinindtag.
Tilkomsten af KOL har endvidere ikke ændret væsentligt på hendes funktionsniveau.

Det vurderes, at der ikke findes lægelig dokumentation på at manglende medicinindtag vil være akut livstruende eller medføre umiddelbar risiko for væsentlig og varigt nedsat funktionsevne.



Jeg fik først konstateret KOL i midten af okt måned 2011, og gav DSN besked som sendte den tilbage til min kommune.

Hun vurdere som sagsbehandler at tilkomsten af KOL ikke har ændret på mit funktionsniveau?

Og der findes ifølge hende ikke lægelig dokumentation på at manglende medicinindtag vil være akut livstruende eller medføre umiddelbar risiko for væsentlig og varigt nedsat funktion for at det er livstruende ikke at få sin medicin for KOL.

Det vurderes ikke, at medicin mod astma/KOL er en ikke uvæsenlig hjælpeforanstaltning.

Hvad skal vi med læger , når vi har sagsbehandlere som hende.

Hvad mener I om dette? Jeg har d.d orienteret min læge om hvad hun har skrevet i afslaget, og afventer at høre fra ham. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat