Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2011, 22:37   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Sjovt din læge lyder som min, her går det også mod de 12 år, jeg har så bare ikke skiftet SB´er som du har til gengæld har jeg haft den samme lede killing i alt alt for mange år med et enkelt afbrud af en ældre og meget sympatisk dame som dog ikke ville respektere min angst, så det gik galt, og sjovt nok blev hun ret hurtigt fyret, det forstår jeg ikke hun var nemlig af typen, folk skal afklares og det i en fart, og det koster jo penge (for så bliver folk jo ikke parkeret på KHJ og ægtefældeforsørgelse) det kan de jo virkelig ikke have.

Hende jeg har har selv min mand angstsymptomer ved, og han fejler ikke en døjt psykisk, tvært om er han super stærk, så at jeg som ADHD´er får meget alvorlig angst af killingen undrer mig absolut ikke, i det jeg ikke kan tåle stres og er mere modtagelig for sekundære psykiske problemer i kraft af ADHD´en.

Min læge har så holdt sig fra at udtale sig om min arbejdsevne, men har 2 gange skrevet i vrede (notater til en udtalelse) også min læge er rystet, mest over at jeg endnu ikke er afklaret.

Jeg har lige nu en §17 foranliggende i BAN, jeg får ikke FP, for jeg er jo ligesom ikke afklaret, men FP er så heller ikke mit mål, mit mål er at få ryddet op, og få en næse eller 3 i retningen af kommunen, hvilket jeg er ret sikker på der kommer sammen med en hjemsendelse, der er mindst 3 punkter som peger på hjemsendelse (ud fra afgørelser i ankestyrelsens database) og en hjemsendelse med en omgang TAG JER SAMMEN! er for mig 2/3 del sejer.

En af de ting jeg havde som et problem da jeg søgte §17 var en vurdering fra SB´er om at ADHD´en ikke er varig, killingen er dælme god, ikke at det overrasker sådan er hun med ALT i min sag.
Samtlige læger har skrevet at det varigt, det ligger i diagnosen, det er livslangt, man er født med det og dør med det, det kan IKKE behandles bort (men symptomerne kan hos nogle, ikke alle, mildnes) Jeg var så heldig at støde på noget undervisningsmatreale (til et uni syd på i landet husker ikke hvilket) hvor det netop står at ADHD altså er varig, så det kunne jeg jo passende sende med, og der ved for alvor gennemhulle killingens påstand.

Bla den viser en hel del om hvad jeg er oppe imod, hvad det er for en SB´er jeg har, jeg bryder mig ikke lige om, skidt jeg opdigter da bare og vupti kan jeg vurdere noget der er faktuelt bæ og latin.

Nå jeg ville også bare... du er absolut ikke alene, og jeg kan altså kun anbefale dig at forlange en oprydning i din sag via en anke inden på afslag på §18 eller på §17 foranliggende hvis det bliver nødvendigt for dig at sende sådan en af sted og får afslag. Om ikke andet får du ryddet op i din sag ved sådan en anke, og det kunne du vist godt trænge til *ss*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat