Se enkelt indlæg
Gammel 15-03-2009, 14:14   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det med at få andres papir er snart mere reglen end undtagelsen , det jeg har hørt at der er størst succes med er at kontakte dem der står på listen..

Nogen har gjort det at de har ringet til deres sagsbehandler og her holder sagsbehandler sig ikke tilbage for at forlange at få dem øjeblikkelig og fortælle borgene at de gør noget ulovligt ved at have dem og true dem ,vildt ikk ...

Nå men jeg syntes at det smarteste er at tage papirene og sende dem til bormesteren men ikke før du har kontakte alle på listen og sagt at du er kommet i besiddelse af en liste med deres navn adresse og cpr nummer og at du agter at klage over kommunes lemfældige omgange med personfølsomme oplysninger og om de vil være med til det eller om de syntes det er ok at deres papir er i andres sager ,,,,

Så skriver du en klage til borgmesteren hvor du skarpt tager afstand fra kommunens omgang med personfølsomme oplysninger spørg hvor mange andre borger der måske har siddet og snaget i dit personlige liv , skriv at klage er sendt til hele kommunal bestyrelsen og at de borger du har fået oplysninger om ligeledes er kontakte og oplyst om at deres papir ligger og flyder i dit hjem , tro mig den kan kommunen ikke lide ...

Og der skal selvfølgelig stå at klagen er sendt til kommunalbestyrelse samt sagsbehandler (som får hjertebanken når hun ser det ) og at du også har givet medierne et tip om hvordan man behandler så vigtige papir på din kommune ...

Vil lige sige at medierne er tippet mange gange før om det her , men det har åbenbart ikke nogen interesse men skriv endelig igen kan jo være at de vågner op jo flere henvendelser de får ... de borgere du kontakter skal også meget gerne klage over det .. og det medie som du i sær skal lægge vægt på at skrive til er jeres lokal avis .. det er noget der vedrøre de nære borger i den grad ...

Men som sagt noget der er set mange mange gange før og noget forfærdeligt svineri ...
  Besvar med citat