Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2020, 16:57   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Ekko.

Ofte hjælper det at få ens problemer ned på papir.

Det giver et helt andet billede.
Jeg blev selv meget overrasket over hvor stor en forskel det gjorde, at jeg skrev den dagbog i min sidste arbejdsprøvning.
Det tog både tid og energi, men det var givet rigtig godt ud.

Derudover, så kan det måske være en idé, at gøre ligesom jeg/vi anbefaler, at man gør i en arbejdsprøvning, nemlig at sige fra og gå hjem når man ikke kan klare mere.
Så længe du passer dit arbejde på 5 timer om ugen, så kan din sagsbehandler m.fl. gå og bilde sig selv ind, at eftersom du er der de 5 timer, og gør dit arbejde, så må du jo kunne klare det.

Nu ved jeg ikke hvordan dine ugentlige 5 timer er fordelt, men hvis det f.eks. er 1 time om dagen, og du ikke kan råbe dem op på anden måde, så prøv at sygemelde dig om onsdagen i 2-4 uger og mærk efter om det gør en forskel i dit liv.
Og du skal huske, at gøre det med god samvittighed når du ringer og sygemelder dig. Når andre ikke vil passe på dig, så må du gøre det selv. Jeg kender ikke dine helbredsproblemer, men når/hvis du ringer onsdag morgen og vil sygemelde dig, så sig f.eks. at du er ved at brænde helt sammen, men at du vil gøre hvad du kan for at møde op torsdag morgen.

Sideløbende kan du orientere din læge. Ikke så meget for at få hjælp fra din læge, men hvis din sagsbehandler indhenter en statusattest, så kan det gavne din sag, at det er dokumenteret, at du har vendt problemerne med din læge.
Det hele handler om dokumentation.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat