Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2020, 18:18   #97
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Fortsættelse af ovenstående indlæg....

SVAR

Det vedtog BIU den 5. april 2018 i Haderslev, men det passer ikke direktøren:
Det står ikke nogen steder, at en kommune må fastsætte nedre grænser, men der står heller ikke nogen steder, at det er forbudt at gøre det.

Peter Hansen Mogens Rerup Kære Mogens Rerup

Tak, for dit svar, som jeg ikke betvivler er korrekt.

Med dine oplysninger må faktum være, at der pt mindst findes 2 kommuner, som tager sig den fornuftige beslutning, at hvis en syg borgers bekræftede time antal eksempelvis 2 timer om ugen i et fleksjob, skal der indstilles til førtidspension.
Udenom “” vurderingen at der findes et udviklingspotentiale””

Hvilket vil sige, at der trods alt findes fornuftige politikere, der fremsætter deres egne regler, for at undgå bizarre få minutters arbejdsevne om ugen, for at fastholde syge i fleksjob.

Helt i stil med Socialdemokratiets, som har vedtaget ved lov, den bizarre “"fleks og førtidsreformen”” repræsentant Pernille Rosenkrantz-Theil som udtrykker:

CITAT “ Jeg mener ikke, at vi som samfund kan forlange af folk, der har en arbejdsevne på 40 minutter om ugen, skal ud og søge job. Det har ikke været hensigten med lovgivningen, så derfor er vi nede på et petitesseniveau, siger hun.
Jeg havde ikke forestillet mig, at vi skulle tænke i minutter, da man i sin tid lagde en ”ingen nedre grænse” for antallet af timer, der kan bevilges fleksjob til. Andre i forligskredsen kan have tænkt anderledes. Men min mavefornemmelse siger mig, at en kommune går i lidt for små sko, hvis man stiller krav om, at en person skal arbejde i 40 minutter om ugen, siger Pernille Rosenkrantz-Theil.
at vi ikke i vores vildelse fantasi kunne drømme om at kommunerne begyndte, at tælle minutter til et flexjob
at der skal gøres noget ved problemet!””
CITAT slut.

Problemet blev dog aldrig løst, til glæde for de socialdemokrater, som er glade for Mette Frederiksens “Fleks og - førtidpensionsreform”

Men din bekræftelse viser den manglende retssikkerhed eller mangel af bedre.

Peter Hummelgaard får ikke tilladelse til at ændre dette forfærdelige sociale system.

Vi får hvad vi stemmer på.

Med venlig hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat