Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2010, 15:19   #7
Mickayish
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2010
Lokation: Århus, Viby
Alder: 42
Indlæg: 14
Styrke: 14
Mickayish er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gizmo Se meddelelser
Jeg har også været på kh i 10 år+, og er dermed også stadig forudbetalt. Mine har også altid først gået ind den 1. i måneden (hvis det altså er en hverdag).

Har du ikke mulighed for at få et mindre bevilget overtræk i banken. De ved jo, at du får penge på mandag - så et par hundrede kr. kan vel ikke gøre den store forskel mht. at overtrække kontoen.

Jeg håber det bedste.

Nej banken vil ikke engang give mig et bevilget overtræk på 30kr med den begrundelse at jeg står i RKI.Der er ingen steder man kan få hjælp, medmindre jeg havde haft et barn eller var stofmisbruger. Min bostøtte fortalte ellers at han havde en bruger som var førtidspensionist og havde fået overlevelseshjælp nogle gange da han ikke kunne styre sin økonomi.

Det er pisse hårdt når man skal gå og have det af ******* til pga sin sygdom og så samtidig skal køres ned af systemet.

Jeg har i 3 år ikke købt en eneste ting til mig selv i form af tøj eller lign.Det kunne være dejlig en dag at kunne gå ud og købe noget til sig selv som kunne glæde en,Min lejlighed brændte total ud for 3 år siden og jeg havde ikke forsikring, så har brugt de sidste 3 år på at komme mig over den ulykke og samle ting sammen til et hjem igen.Det eneste hjælp jeg fik var fra kommunen som bevilgede mig 8000kr mod tilbagebetaling.Det var til at købe møbler,bestik, tøj etc.Jeg købte så en pc og en guitar.
Jeg forstår godt at folk vælger selvmord som den sidste løsning, det slider rigtig rigtig meget på en at være i det system her samtidig med at man skal tumle med sin sygdomme... Nå det sidste blev måske lidt off-topic..

Men tak for svarene
Mickayish er ikke logget ind   Besvar med citat