Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2012, 22:27   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Har min sagsbehandler så fejlinformeret mig når hun siger at jeg selv skal godkende ressourceprofilen. Hun ville jo sende den til mig når hun havde lavet den og så skulle jeg gå igennem den selv og eventuelt tilføje mangler??? Synes et eller andet sted det er meget at lade mig sidde selv med den når jeg ikke aner en dyt, om hvordan tingene skal være.
Det er mit indtryk, at der er stor forskel på hvordan rp'er bliver lavet rundt om i DK.
Nogle får tilsendt de blanke ark, med besked om, at skrive rp'en selv.

Min sb lavede hele rp'en, sendte den til mig til partshøring.

Jeg ser ikke noget problem i den sidste fremgangsmåde, så længe sb har gjort arbejdet ordentligt.

Når din sb har skrevet din rp og du får den tilsendt, så er det din opgave, at læse den igennem et par gange.
Næste dag tager du den så frem igen og læser den igennem en gang til.

Hvis der så er noget du er uenig i, eller noget som du mener at sb har glemt/udeladt, så skriver du det.
Det skulle gerne ende med, at du kan genkende dig selv i det der står i din rp.

Derefter sender du den retur til sb, som så skal tage stilling til, om hun er enig i dine tilføjelser.
Hvis sb er uenig i dine tilføjelser skal sb skrive det, men dine tilføjelser står der stadig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat