Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2017, 12:30   #6
updown
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2017
Indlæg: 12
Styrke: 8
updown er ny på vejen
Jurist:

Tak for dit svar.
Det er korrekt at jeg jævnført loven vil ses ude på arbejdsmarkedet, blandt andet på grund af min stærke baggrund, og min unge alder.
Men hvis man som menneske er nået til et punkt tidligt i livet, uden at sætte sig i en offerrolle, for det er ikke min intention. Så mener jeg selv at hvis jeg skal have fred, og leve et roligt liv, så kan jeg ikke være på et arbejdsmarked, da jeg ikke kan kapere det. Jeg er klar over at det lyder meget sløset, og sjusket. Men hvis man som menneske med traumer, fortsætter et almindeligt liv med beskæftigelser, hobby, og hvad der ellers høre med til et travlt arbejdsliv, så vil der langsomt med tiden ske en nedbrydning af krop og sjæl og resultere i sygdom eller værre. Alle mennesker kan nok ikke sætte sig ind i det, især ikke en kommune tænker jeg, da deres formål som du kommer ind på, er at få alle i arbejde på den ene eller den anden måde. Naturligvis har alle en plads i denne verden, men ikke alle kan løfte opgaven, måske på grund af sygdom mentalt eller fysisk, eller så kan årsagen jo være noget andet.

Nej, jeg mener ikke du er helt gal på den, jeg ser det som noget positivt at du taler direkte ud af posen, for det giver mig et indblik i hvad andre mennesker måtte byde ind med til det jeg skriver om.
Jeg vil lave en løbende opdatering.
updown er ikke logget ind   Besvar med citat