Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2013, 13:25   #2
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
Har vi virkelig INGEN retssikkerhed mere med frister eller kan vi bare pænt vente :S

Min nye sags behandler har ikke ladet høre fra sig flere uger nu. Min fagforening siger det ikke kan betale sig at klage over det, da cheferne dækkr over de ansatte. Kan det virkelig være rigtig jeg igen bare pænt kan sidde og vente til hun GIDER reagere.

Har vi virkelig ingen rettigheder mere som syg/ er de "rettigheder" vi har kun på papiret og umulig at gøre noget når de vader rundt over dem og siger ævbæv hvad vil i gøre ved det(lidt den følelse man sidder med nu)
Desværre - NEJ, vi har ingen rettigheder tilbage.
så JA, du må bare finde dig i stort set hvad som helst.

Indtil f.eks de stærkest formulerede k10-brugere lykkes med at få de andre brugere til at marchere én vej, og lave benarbejde også udenfor k10-medlemskredsen (hvor de første 10.000 stemmer på en indsamling burde kunne høstes...), er der ikke store udsigter til, at politikerne helt af sig selv begynder at opføre sig anstændigt, kompetent og i tråd med lovgivningen.

Tænk i mellemtiden over, hvad du selv kan gøre, for at gøre omverdenen bekendt med de mange daglige lovbrud fra forvaltningernes side...
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat