Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2013, 11:47   #13
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Jeg har ikke fået diagnose på det indnu, men alt tyder på PTSD
Blev overfald ved sexuelle krænkelse ved berøring under mit udførelse af mit arbejde, fik først den første symtomer halv år efter og efter følgende kun gået ned ad bakken, blev værre og værre , fik så mange symtomer og sygedage , følt virkeligt tilsidst at jeg er ved at dø af det her, den påvirker alle organer, har rendt til lægen 1000 gange, blev indlagt og taget så mange blodprøver og diverse prøver, fik blot at vide alt ser normal ud i følge prøve. Troede i starten at man måske var ramt af et eller andet sygdom. Hvis nogle derude har det skidt fysisk og psykisk kan jeg nævnte det symtomer som kommer og går som stadig er aktiv i min krop og det har stået på siden 2010 og frem til idag. Så i ikke føler i er alene derude.

Hjerte banke 130 - 150 slag i min, hjerte flimmer

Mega træt man kan ikke sove eller falde i søvn
Hårtab i store totter

Svimmel det meste af tiden, og man kan ikke gør andet end at lægge ned
Nakke spænding

Fryser kontant, eller varme fra brystet nogle gange
Influenza ligende symtom

Ondt i øjne og hovedpine
Uro

Adrelin fornemmelse på en ubehageligt måde, når den kommer så blir man tør i halsen , tørstige og ryster i hænder også skal man tis eller lave affføringer

Hukommelsestab , kan ikke huske hvor man har lagt tingene, hvad man har, og hvor man var for et pr dage siden

Kolde hænder og fødder

Mave problemer

nedsat appetit

let til gråd

usikker på sig selv, nu render jeg med en kasket over hoved, der ikke nogle der skal se mig

Tvangs tanker

Stamme

Vågner midt om natten, da man enten har marridt eller føler man er ved at dø

Ondt i hele kroppen når man har været uden for

Undviger alt hvad der er socialt

Tæt på at bleve kørt ned pga. man er tåget væk

kan ikke se tv eller sidde foran computer længere tid af gangen så får man uro pga. kvalme

Synsforstyrelse

Man får øre ligesom supermand, man høre så godt at man blever stresset og irritabelt

Vredsudbrud
Irritabelt

Hænder kan ikke gribe fat ordentligt på ting

forvirret

Sårbart

Man sover konstant om dagen, ligesom om man går i dvæle
Hurtige bevægelse rundt omkring en, får man et shock og hjerte begynder at slå.

Kan ikke overskue at handle i supermarkedet.

Nedsat sexlyst

Svær depression oven i

Man ligger i det meste på sin seng eller på sofa, fordi man er træt og svimmel, det resulteret i man får ødelagt ryggen og nakken. Og hvergang man er ude en time eller mere , så er man hel smadret når endeligt er kommet hjem og har lagt sig.

Skal siges at jeg aldrig har taget stoffer, drikker, ryger og jeg meditere hverdag og spiser sund kost. Alligevel får jeg alle disse symtomer som kommer og går, og jeg behøver ikke engang at tænke på det der er sket eller tænke negativ tanke , så kommer disse symtomer automatisk. Nogle gange føler jeg bare at jeg er ved at går fra forstanden.

Jeg har et håb hverdag, at jeg vil bleve rask imorgen

Knus til alle Vi lever indnu, børnene har brug for os
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat