Emner: nervøs
Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2012, 15:22   #1
Sutsko
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 115
Styrke: 16
Sutsko er ny på vejen
nervøs

For 1½ uge siden blev jeg ringet op at jeg var godkendt til FP af pensionsteamet. Og at det var en formssag at det nu skulle i pensionsnævnet. Min jobkonsulent var meget glad og lettet på mine vegne og vi talte længe sammen i telefonen

Jeg har intet hørt siden, fraset et brev om en 3 måneders opfølgningssamtale vedr. sygedagpenge. Dette brev tænkte jeg bare var noget der blev genereret pr automatik, for min sagsbehandler havde jo netop indstillet mig til FP og deltaget i det møde med teamet.

Jeg er ved at skide grønne grise over jeg ikke har fået noget på skrift, og har ikke 'turdet' gribe knoglen og ringe til SB og høre om procedure / tidshorisont.
Nu håber jeg er der nogen her med erfaring i dette der kan berolige mig og sige noget om normal tidshorisont.
Ellers skal jeg jo tage mig i nakken og gøre det, selvom jeg som sagt ikke rigtigt tør.

Jeg har nogen feriepenge der står og venter på mig - og dem kan jeg gå glip af hvis det her varer for længe.

Note: min jobkonsulent er ikke længere 'min' og det var hun allerede ikke ved pågældende møde. Hun var 'bare' og heldigvis inviteret med til det møde. Så jeg kan næppe tillade mig at ringe til hende nu. Min syge-dagpenge SB kender jeg ikke rigtigt.
Sutsko er ikke logget ind   Besvar med citat