Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2012, 12:01   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Valde68 Se meddelelser
[B]
At så burde jeg vel kunne få tildelt en førtids-pension, da min ""psykiske tilstand er stationær og jobfunktionen således er væsentligt nedsat"".
Hvis du kan arbejde 4 timer om dagen er du ikke berettiget til førtidspension.

Udover, at tilstanden skal være stationær, og behandlingsmulighederne udtømte, så skal arbejdsevnen være nedsat til det ubetydelige, for at man kan være berettiget til fp.

Det er en lang og sej kamp du har været igennem.
Det eneste, som jeg mener du kunne have gjort anderledes er, at du burde have klaget skriftligt til jobcenterchefen, og så er det en god idé, at få alting på skrift, netop fordi, at man så kan klage over det.

I kringlede sager bør man undgå, at tale i telefon med sb, og andre på kommunen, man bør gøre det hele på skrift, enten mail, eller breve, som man afleverer ved skranken, mod kvittering.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat