Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2016, 00:22   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Talking når kommunen bryder loven

Citat:
Oprindeligt indsendt af Seidler66 Se meddelelser
Tak for svaret ..jeg vil prøve at undersøge med en advokat om jeg har en sag og så må jeg tage den derfra...der står i forslaget at det er smertehåndteringsforløb og et afklaringsforløb på en smerteklinik...
Med hensyn til at klage så tror jeg ikke at jeg har ret til at klage...eller sagt på en anden måde... Jeg har ikke fået at vide at jeg kan klage... Nærmere forklaring:
Efter rehabiliteringsmødet modtog jeg et brev fra jobcentret...brevet indeholdt en indstilling til ressourceforløb men sammen med var der et stykke papir hvor sagsbehandleren bad mig om at svare tilbage om jeg ønskede at overgå til ressourceforløb... Dette takkede jeg nej til da jeg, som beskrevet, tidligere har været på tværfaglig smerteklinik.. Jeg har efterfølgende spurgt min nye sagsbehandler om jeg er indstillet og det siger hun at jeg ikke er �� i brevet fra ankestyrelsen står der at kommunen har oplyst at jeg er indstillet til ressourceforløb... Det er altså, ifølge sagsbehandleren ikke korrekt
De har godt nok mange penge i de kommuner. Dad vide hvad er forløb på en smerteklinik koster? Eller er det regionens budget. fy for en stinker
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat