Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2020, 18:08   #8
Desmond007
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Indlæg: 274
Styrke: 13
Desmond007 er ny på vejen
Jeg har alt relevant dokumentation fra fysioterapeuter jeg har været hos de sidste par år.
Min sagsbehandler har disse papirer.
Der kommer snart ny epikrise fra min nuværende fysioterapeut, som er den person der har fulgt mig tættest de sidste 6 mdr og ved hvordan mit funktionsniveau er.

Sagen er Peter, at de to forskellige funktionelle diagnoser jeg har fået (Bodily Distress Syndrom og dissosiativ lidelse pga traumer) passer på mig. Jeg er ikke blevet hjernevasket, og efter at haft møde med liaisonklinikken, ved jeg at jeg kan få mindre angst og stress, ved et forløb på klinikken. Jeg ville sikkert kunne få samme resultat ved at gå hos en psykolog/psykoterapeut der arbejder med kroppen og traumer. Min stress og angst er som sagt meget kropslig.
Jeg er faktisk lige startet i forløb igennem jobcenter hos en psykoterapeut.

Det var distriktspsykiatrien der efter mange møder, foreslog liaisonklinikken , da de mente at det var det rigtige sted for mig.

Rehabiliteringsteamet spurgte ind til dette, og jeg fortalte dem hvad distriktspsykiatrien sagde, og temaet og jeg aftale at jeg startede i et behandlingsforløb hos Liaisonklinikken.
Jeg var veltalende og argumenterede godt for min sag til rehab møde, og det var nok også medvirkende til at de kunne se potentiale i mig som de sagde.

Dette "potentiale" er nu nok mest en øgning af livskvalitet da jeg mere og mere mærker hvor meget mine
sengfølger egentligt fylder i mit liv.

Jeg er godkendt til tre hjulet el scooter som forbrugsgode
Jeg er godkendt til handicapbolig
Jeg har vederlagsfri fysioterapi for stærkt handicappede

Jeg har gode og dårlige dage, og for mig handler det mest om at undgå at blive overbelastet i hverdagen og reducere stress, kuldepåvirkning, husk at spise sundt, få behandling hos fysioterapeut og passe
psykoterapi igennem jobcenters terapeut de har tilknyttet.

Sidst redigeret af Desmond007; 15-01-2020 kl. 18:32.
Desmond007 er ikke logget ind   Besvar med citat