Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2011, 09:17   #23
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Nu har jeg så fået kopi af anmodningen til den indhentning af den generelle helbredsundersøgelse jeg skal til, så jeg behøver ikke bekymre mig om det er iorden mere. Nu skal jeg bare igennem undersøgelsen sidst i måneden...

Jeg er afsluttet fra smerteklinikken for snart et par mdr siden, men trods gentagne ord om, at SB ville indhente status/erklæring derfra også, så sker det bare ikke??
Kan nogen regne ud, hvad der kan stikke under der, for det ER sgu da sært i mine øjne, at man ved det forløb på smerteklinikken som de selv satte igang, for længst er ovre og bare venter på, at de anmoder om en konklusion derfra? Forsøger de at vige udenom svaret derfra?

Jeg skal til SB denne uge og i mail skriver hun, at hun nok skal sørge for at alle dokumenter er klar til vores møde...ja det kan da blive temmeligt svært, når jeg end ikke har været hos lægen endnu for den generelle attest, og hun ikke har anmodet om noget fra smerteklinikken...( jeg ringer løbende derind for at høre om de har modtaget noget fra kommunen, da jeg ønsker at være til stede når klinikken skriver papirerne!)


Det møde med SB bliver da nok en joke... Jeg fik at vide, at når hun havde indhentet papirer fra de to steder, ville hun vise dem til lægekonsulenten igen, og herfra finde ud af, hvad næste skridt skal være. ihhhh, hvor er det bare irriterende at det hele skal tage så laaaaaang tid hele vejen igennem!

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat