Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2011, 09:29   #8
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Kære HRK,

Det gør meget ondt at høre hvordan du føler livet er mod dig.

Nu kan jeg se du bor i Odsherred, så her er et sted jeg syntes du SKAL kontakte:

SOCIALPSYKIATRI ODSHERRED

Administrationsadresse
Socialpsykiatri Odsherred
Holbækvej 25
4560 Vig
59 36 21 01
EAN: 5798007495107
[email protected]
www.socialpsykiatriodsherred.dk

Leder
Tina Dalby Schou
59 36 21 01
[email protected]

Beskrivelse
Socialpsykiatri Odsherred tilbyder individuel støtte og sund kontakt til sindslidende medborgere i kommunen.

Gennem udviklende fællesskaber og et professionelle relationsarbejde inkluderes medbrugerne i det omkringliggende samfund, hvor de opnår anerkendelse som ligeværdige mennesker.

Socialpsykiatrien har sigte på, at enhver sindslidende medborger rummer potentialet til at "komme sig", og der arbejdes derfor målrettet og etisk mod bedring og højnelse af livskvalitet for den enkelte.

Socialpsykiatrien rummer tilbud om bofællesskaber, støtte i eget hjem og samværsaktiviteter i væresteder.

http://www.odsherred.dk/page4762.aspx

Tovholderfunktionen
Projekt Et samtidigt ansvar fik i foråret 2010 tilknyttet de første to tovholdere til projektet Boel Nauta fra Socialpsykiatiren og Brian Svensson fra Grønnehaven H3. I starten af 2011 blev Karen Collin og Ann Hansen ansat som tovholdere i projektet. Siden har vi fået tilknyttet: Anette Normark fra Jobcentret, Pia Adolph og Finn Otto Nielsen fra Socialpsykiatrien og Jan Herforth fra Misbrugsteamet, som tovholdere.

Tovholderfunktionen set fra borgersynspunkt
At sindslidende borgere oplever et sammenhængende forløb, og at det er borgerens oplevelse af probelmerne, der sættes i centrum
At borgeren får hjælp og støtte til at overskue og navigere i det offentlige system.
At borgeren sikres den rette hjælp på det rette tidspunkt.

Jeg håber virkelig at du har overskud til at kontakte en af dem, den nederste er nok den mest relevante for dig.

Hvis du vil, kan du sende mig en personlig besked, så skal jeg ringe til dem for dig?
Du skal i beskeden skrive dine personlige data, så ringer jeg til dem med det samme.

Knus

Ricky
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat