Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2008, 09:10   #7
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Kære zuza

Hvis jeg skulle være lidt besk og svare på hvor skattekronerne bliver af, så ville jeg svare "Jamen, de går da selvfølgelig til aflønning af alle de sagsbehandlere, jobkonsulenter og FINK-eksperter osv. der jager os rundt i det kommunale cirkus"

Men du har ret - Jeg har også spekuleret på det som en gal ... tænker at EU måske er en temmelig dyr "klub" at være medlem af

Da jeg var noget yngre og havde flre kræfter, sørgede jeg altid for at anskaffe mig en opdateret DK-statestik; men nu er jeg i tvivl. En ting ved jeg dog - Meget af det handler om at den nuværende regering har så travlt med at afdrage på statsgælden, og det mener de kun kan gå for langsomt, kombineret med at Anders Fogh har tavlt med at indføre minimalstaten af bagvejen - nu kaldes det bare reformer og andet positivt, for at få den til at glide ned hos den almindelige borger, der er så heldig at være rask og endnu ikke har haft brug for hjælp.

Samtidig bilder de folk ind at der postes penge ud i kommunerne; men når det undersøges nærmere, så har de ganske rigtigt givet med den ene hånd; men de har ved gud også taget med den anden hånd og så kan du selv gætte på nettoresultatet, samtidig med at kommunerne pålægges flere og flere opgaver.

Og, ja, jeg kunne blive ved .... ET er klart, når så det hele ramler og regeringen ryger af taburetterne, og den anden blok tager over, så skal du høre de borgerlige komme farende ud i medierne og råbe op om uansvarlig politik. Den har, hver gang, været lige så sten sikker som amen i kirken.

Det værste er, at den nuværende regering har siddet så længe, at det kommer til at laaang tid at få vendt "skuden" om til et mere socialt afbalanceret samfund

Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat