Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2017, 23:49   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Retssikkerhedsloven:
"§ 10. Myndigheden har ansvaret for, at sager, der behandles efter denne lov, er oplyst i tilstrækkeligt omfang til, at myndigheden kan træffe afgørelse."

Og hvis der er kommet nye helbredsoplysninger siden, der har betydning (hvilket en ny diagnose i den grad har!), bør de i den grad vedlægges sagen.

Rehabiliteringsteamet kan blandt andet indstille til ressourceforløb. I et ressourceforløb kan der være alle mulige indsatser. Måske netop endda de indsatser han har behov for.
Så det tror jeg ikke er en skidt ting, hvis det er det det ender ud i.
Jeg har hørt om folk der fik lov til at starte i uddannelse i ressourceforløb, hvis det f.eks. har skullet være på særlige vilkår.

Pas på med det med adressen. Man skal have adresse hvor man bor. Dvs hvis kommunen ser sig sur på ham/jer, så kan de mene at han skulle have flyttet sin adresse tilbage. Og så kan han have fået for meget i ydelse, hvis han har fået som udeboende, men reelt været hjemmeboende.

Til rehabiliteringsteamet skal praktiserende læge lave en "LÆ265". Så man skal evt sørge for at praktiserende læge er opdateret mht udredninger fra andre behandlere, så praktiserende læge kan inkludere det i LÆ265
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat