Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2011, 23:15   #9
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Hej igen

Ih hvor er det dejligt med jeres svar, tak !!

Enteneller....ja jeg har meget brug for fred og ro, er enormt stress følsom og lever et ganske simpelt liv med få mennesker omkring mig, det har jeg nemmest ved at overskue. Socialt samvær bliver hurtigt for meget for mig og så falder jeg fra i samtaler og opmærksomhed, og kan slet ikke samle mig om det vi taler om. Så det bliver hurtigt en indre kamp der kører, om at forsøge at følge med og holde fast, så jeg ikke sidder og mister for meget af det jeg bliver fortalt. Det går heldvis bedre med at skrive, når bare jeg får helt ro til det/ingen der sludrer i baggrunden og distraherer.

puhhh...hvor jeg dog håber at det her er det sidste jeg skal...attester og Bomi og så slut!

onmyway...hvor dejligt du fik pension for kort tid siden og at den attest blev guld værd...det er rart for mig at læse Tillykke med det, håber virkeligt meget at du får en rigtigt god tilværelse nu i ro og fred..

vovse...min læge har heldigvis været en knag, og fået alle de speciallæge erklæringer, enten ved at jeg har været nede med dem til hende eller de er sendt til hende fra de andre læger. Så vidt jeg lige husker det, tror jeg faktisk hun har det hele hos sig, det har hun selv bedt om for at kunne hjælpe mig bedst muligt. Hun er bare så dejlig og jeg stoler fuldt og fast på hende, og ved hun vil gøre sit bedste for mig. har endda skrevet en klage til kommunen uden min opfordring, hvorefter hun ringede hjem til mig og læste op i telefonen, og spurgte om hun måtte sende den!? JAAAA!!!TAAAK

Hvad er det egentlig lægen skal undersøge fra top til tå?

knus til jer, så skønt I er derude
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat