Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2009, 08:30   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tjaa... her er så endnu beviser for, at der fuskes overalt... ved snart ikke hvor mange borgerlige jeg har debateret med, om dette fænomen, som bare har skudt det hen som "det er nok bare enestående", eller "det har ikke noget på sig, sagsbehandlerne følger jo bare lovgivningen!", og hvor det er MIG der er blevet gjort til grin og kaldt både paranoid og brokkehoveded... har sågar fået smidt i fjæcet, at hvis min kommune var 20 år om at udrede mig, "Så var det nok fordi jeg ikke var berettiget, og ikke fordi de sløser!" (han blev klogere... han var dog også rygpatient som stod for skud med frarivelse af dagpengene inden afklaring).

Men jeg er enig i, at mange af disse "dato-fuskere" ikke handler om sagsbehandlere alene... det er borgerlige byrådsmedlemmer, og kasse-ivrige chefer i jobcentrene, som er mere økonomer end menneskelige der sider og træffer beslutninger. Kreative bogførere der burde være brugtvognsforhandlere i stedet for social chefer der har med mennesker at gøre!

At dette ENDELIG kommer ordentligt frem i pressen, skyldes vel at sagsbehandlerne (de oprigtige og menneskelige) har fået nok efterhånden... de ligger under for chefer der godvilligt tager imod umenneskeligt administrationsbøvl og umenneskelige refussionsregler fra regeringen. Vi VED hvem der har lavet de regler, så måske de borgerlige der altid bliver ved at brokke sig over at jeg f.eks. er på nakken af regeringen efterhånden kan se logikken i det had! ... jeg brokker mig sgu' ikke for sjov!

Jeg har dog ikke noget tilovers for de "uskyldige" sagsbehandlere der ikke tør stå frem... jeg vil skide på om de tror de mister deres job. Hvis jeg går ud og begår mord, fordi min chef siger jeg skal, så er jeg heller ikke uskyldig, jeg kunne have sagt fra! ... Sagsbehandlerne må dæleme have nogle tillidsrepresentanter, og de kan gå i defensiven og strjeke når de bliver opfordret til at bryde lovgivningen. De er nogle PIVERØVE!!! en flok strudser med hovedet i busken!

Men tænk over det; ledige og syge er blevet headhuntet de sidste 8 år, med mistro og bebrejdelser om at "vi er arbejdssky sociale bedragere"....

HVEM ER DET LIGE DER ER BEDRAGERE!?

F****** BANANREPUBLIK! ... LORTE REGERING!!! ... FAIR FORANDRING TAK!
Håber f***** at dem der stemmer blåt ved næste valg kan holde ud at se sig selv i spejlet bag efter!

Ja!... Razmo er sur!... live with it!

Sidst redigeret af Razmo; 16-09-2009 kl. 09:03.
  Besvar med citat