Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2009, 15:56   #1
2840
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2009
Lokation: rudersdal
Indlæg: 1
Styrke: 0
2840 er ny på vejen
Angry arbejdsprøvning. ??

]Hej til alle på k10 Kan kommunen kræve at man skal prøves i job hvor jobbet ikke passer til ens skavanker og disse skader/nedslidninger gør at jeg ikke kan arbejde mere end et par timer dagligt . det af komm. foreslåede tilbud var hårdt fysisk og jeg sagde nej tak, da sagsbehandler lagde ud med 5 timer dagligt arbejde ,og ville kunne få lov at ligge og hvile midt på dagen på en sofa på arbejdspladsen, hvis jeg blev træt . skulle derefter optrappes til fuldtid det var hvad Jobcenter /sagsbehandler mente var opnåeligt , arbejdsskadestyrelsen har afgjort sagen og givet % . kommunens lægekonsulent har skrevet at der er en resterhvervsevne i et ikke fysisk /støjende arb.miljø . er det ikke kommunen der har pligten til at finde rette jobprøvning eller? er det mig? ansøgte første gang maj 2006 afslag 08 grundet manglende arb,,prøvning kan de virkeligt lukke den sidste livsline (kontanthjælp) ??? sagsbehandleren sagde at vi da godt kunne skrive ned at jeg ikke skal kravle på knæene. PS ; den ene skulder er opereret i leddet har fået indsat en ny sene . Har også piskesmæld efter en ulykke med en voldsom tinitus på begge ører . Er slidt op i ryg /lænd . til slut begge knæ der skal udskiftes når jeg ikke kan tage smerterne mere håber på nogle kan give råd fordi jeg kan ikke komme ud af denne rundkreds .Første gang kommunen sagde jeg skulle i arb.prøvning var som lastbilchauffør anden gang på en fabrik flytte dipedutter fra a til b . 3 gang skulle jeg søge job/arbejdsprøvning på et museum, som kustode ,der på hele vagten skulle gå rundt og passe på. og i tirsdags ind på værksted som mekaniker ... helt ærligt er det ok de bare gør det ?? jeg har nægtet alt kan simpelthen ikke. på forhånd tak fordi i gider at læse dette venlig hilsen fra smørhullet rudersdal kommune
2840 er ikke logget ind   Besvar med citat