Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2015, 19:21   #7
Balzac
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2015
Indlæg: 9
Styrke: 0
Balzac er ny på vejen
Tak Peter for dit indlæg. Jeg har fortalt en del om "Jens" i Den Korte Avis. Han har giver mig lov om at omtale sin sag og jeg er den ene af hans to bisiddere. Jeg er i besiddelse af en mængde dokumenter. Sagen er stadigvæk kørende: når den er "afsluttet" - lad os være optimistisk-, og hvis han ønsker det, kan en del af sagens akterne bliver lagt på K10, ligesom med Majas.
Jeg er i gang med en del ting og rådfører mig for øjeblikket. Jer har ikke den nødvendige kompetence, derfor er jeg forsigtig. Foreløbig henviser jeg til artiklen, skrevet på grundlag af den viden som jeg har om sagen.
Men jeg ønsker også dels en bredere debat og dels en videre undersøgelse af det man kalder kommunal politik på det sundheds/sociale område. Personlige oplevelser er her af store vigtighed og kan bidrage til en grundig og ærlig analyse.
Den dokumentation, som jeg taler om burde være omfattet af offentlighedens lov, og hvis denne lov ikke kan gøres gældende, håber jeg at man alligevel opnår en vis grad af information ad andre veje.
Jeg er meget taknemlig for dine henvisninger.
Balzac/Gérard
Balzac er ikke logget ind   Besvar med citat