Se enkelt indlæg
Gammel 29-09-2019, 20:05   #26
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Hej Stina1.
Jeg har lige hurtigt kikket din tråd igennem, og har et par bemærkninger og et forslag.

Ja, kommunen trækker bevist tiden ud.
Og du kan intet gøre, end at klage og fastholde dine klager, så De ryger til Ankestyrelsen.

Det er vigtigt at du ikke sidder alene med dette arbejde, og får fat i en kompetent bisidder.

En bisidder som kender til lovene og som presser kommunen skriftligt til at overholde loven. Dem er der ikke for mange af.

Forslag:
Kontakt foreningen ForRetssikkerhed, vi er en forening der gratis hjælper folk i deres kamp mod kommunen.

Vi er flere der gratis hjælper folk i hele landet, for det er ikke nemt at navigere rundt i lovene og reglerne om hvad man skal gøre, for at få sin ret.

Kontaktinfo:
https://forretssikkerhed.dk/
Glesborg Kærvej 31
8585 Glesborg
CVR-nummer: 39196670
Mail: [email protected]

Du kan alternativ selv finde en bisidder eller person med viden og indsigt i lovenen der kan hjælpe dig. Det er ikke en nem process, men du virker motiveret

Og kan vi muligvis hjælpe dig med at få fremtvunget og forberede dig til Rehab-mødet, forberede dig til at få udarbejdet en LÆ 265 samt "Den Forberedne Del" til Rehab-mødet, få et fleksjob, og du får det visiteret til få timer om ugen, kan du med stor sandsynlighed blive ansat i vores forening 1 time om ugen.

Vi er nu 17 ansatte fleksjobbere i foreningen og jeg er selv ansat der 1 time om ugen.

Ked af at sige det, men du bliver nødt til at glemme det om førtidspension.
Spild af tid og umuligt at få tilkendt, Ankestyrelsen har i en principafgørelse afgjort at hvis en borger kan arbejde 40 min om ugen (8 min om dagen) kan man ikke få førtidspension.

Så det man skal gå efter er et fleksjob, hvor alle dine skånebehov bliver imødekommet og tilgodeset, og så får du også fred og ro fra jobcentret.

Taler af erfaring og hjælper folk med dette

Mvh
Gratis bisidder- og partsrepræsentant
Kim Osbøl

ForRetssikkerhed.dk

Vi bekæmper ulovlig sagsbehandling på social- og beskæftigelsesområdet, ved at
bistå mennesker i klemme i systemet, såsom syge på kontanthjælp, med at få
erstatning for økonomiske tab pga. kommunens ulovlige sagsbehandling.

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat