Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2017, 21:50   #19
Krylle
På vej til at lære K10
 
Krylles avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2016
Indlæg: 11
Styrke: 8
Krylle er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Liquid Se meddelelser
Gisne - Okay, det kan jeg godt se, men hvad skal der så til for at lidelsen bliver anerkendt som en funktionsnedsættelese, for det er det jo i Sverige? Det må være om sundhedstyrelssen vurderer det at det er nødvendigt? Det er WHO der har sendt varslingerne til staten.

Jeg er med på at man ikke får noget foræret, og det forlanger jeg heller ikke, selvom jeg har forlangt det og råbt og skreget. Du må tænke på at når man laver tiltag fra statens side om at alle skal have ret til at benytte offentlige transportmidler, og anvende menneskerettigheder som sikrer at man skal have lov til at befinde sig i sit eget hjem, uden at blive bestrålet, har man krav på kompensering, enten via kommunen eller via retssag. Jeg synes selv det er til groteskt, at man skal bede om sådanne simple ting.

I forhold til ressourceforløb Er der efter min mening overhovedet ingen argumenter fra kommunen side for at sende mig i sådan et, sålænge at man er diskrimineret på så mange områder, men som du skriver skal arbejdsprøvning vel være foretgate først. Jeg finder det komisk på min goe dage. Jeg er i den forbindelse iøvrigt opmærksom på at et ressourceforløb IKKE må forværre min tilstand, så lad os nu se hvad det ender med. Problemet som jeg oplever det, er at efter din nye regler, kan ingen under 40 år, uanset hvad man så måtte fejle, bevilliges en førtidspension, i første omgang ihvertfald?

Tak for svar
Hej Liquid.

Om ftp til personer under 40, se her:

http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...er-under-40-ar
Krylle er ikke logget ind   Besvar med citat