Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2011, 01:05   #23
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af archibald Se meddelelser
Lotte68 vores sag ligner hinanden meget i det jeg pt har læst mig frem til : ) .

Har lige spørgsmål til : Selv om jeg endnu ikke er kommet igennem men min pensionssag, så har jeg KUN og udelukkende opnået at få slettet urigtige oplysninger og flere andre ting ved direkte at henvise til specifik lovgivning, så det er bare om at have styr på §'erne over hele linien, at kende loven er den eneste måde vi kan komme al den ulovlige procedure til livs, der gør at vores sager igen og igen bliver afgjort på ulovligt grundlag.

Hvordan gjorde du det ? For jeg fik svar fra borgmester at intet må slettes , min retssikkerhed bla bla. Jeg kunne godt bruge paragrafferne , til at få slettet løgn og bedrag.

Muligvis skal min ansøgning også gennem ankestyrelsen ( har ikke fået svar fra BAN endnu ) , måske kan vi støtte hinanden ? Jeg er go til skriveriet .

Man må faktisk ikke slette ting i journaler... Men man SKAL selvfølgelig berigtige de ting som ikke passer... De systemer jeg arbejdede i kunne man slet ikke slette i...!

Så at slette er ligeså stor en fejl som at skrive noget forkert... Hvad nu hvis den stressede sagsbehandler slettede de vigtigste argumenter for din fp? skulle vi så bare sig... ups, og lige lave det hele igen?
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat