Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2013, 17:02   #17
pippi75
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2011
Lokation: Bornholm
Indlæg: 40
Styrke: 14
pippi75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af flexmania Se meddelelser
Hvis det ikke er kontanthjælp det handler om, så prøver jeg at gætte igen hvad det handler om.

Der er en top, men ingen bund for ledighedsydelse... dvs. har du haft en månedlig indtægt på ti kroner, så vil der finde en beregning sted på baggrund af de ti kroner.... det vil resultere hvem månedlig udbetaling på ti kroner, idet ti kroner er mindre end 89% af dagpengesatsen.
Hvad man så kan søge ud over sin ledighedsydelse ved jeg ikke, men så er det vel enkeltydelser.

Ja jeg har stillet det på spidsen !
Hold nu op mand, jeg havde da ikke drømt om det var så svært at læse et vedhæftet link, men ja mine fordomme om de folk der deltager på denne side blev da ikke gjort til skamme.

Det handler om ledighedsydelse, du ved en ydelse man får når man er ledig fleksjobber,undskyld kunne ikke lade være . der står INTET om kontanthjælp, hvor læser du det

Tak for alle svar brugbare som ikke brugbare.

Ja tak jeg fik 1 svar jeg kunne bruge til bare lidt

Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Dit spørgsmål er jo osse blevet besvaret op til flere gange hvis du læser...
Nej det er det ikke, fordi folk kan ikke læse hvad det drejer sig om de tager udgangspunkt i kontanthjælp, og det har og jeg gentager gerne intet med kontanthjælp at gøre.

Jeg spørger når man er ledig på ledighedsydelse og beder jeg om at forholde jer til et link
pippi75 er ikke logget ind