Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2017, 18:06   #275
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
29 nov 2017. Brev fra Jobcenteret Indkaldelse til samtale.

Igen en Ny ufaglært "SB" ? Denne gang en Hr Mxxxx xxxxxxx
Det må vi have en aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på.

Eller endnu en ansat, der har "speciale" i at afvise borgernes ret til at søge førtidspension på
det foreliggende grundlag Iht pensionslovens §17 stk 2. Nu må vi se...

Bekendtgørelse af lov om social pension

Bekendtgørelse om social pension (førtidspension og folkepension)

Ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag

DUKH om Førtidspension.

sociale-rettigheder.dk om Førtidspension på det foreliggende grundlag


Bekendtgørelse af lov om en aktiv beskæftigelsesindsats


jul 09, 2017 Ankestyrelsens principafgørelse 40-17 om førtidspension - på det foreliggende grundlag - uden rehabiliteringsteam - utvivlsomt - klageadgang

Deprimerende læsning... Skriftlig afgørelse incl klagevejledning...

Beskæftigelsesmæssig baggrund iht LinkedIn:

Beskæftigelseskonsulent Københavns Kommune
Ansættelsesperiode nov. 2006 – nu. Ansættelsens varighed 11 år 2 mdr.

Køge Handelsskole Grad Academy
Studieretning LEAN-ledelse i praksis

Niels Brock Grad Business Administration
Studieretning General Office Occupations and Clerical Services

------------------------------------------
Hr Mxxxx xxxxxx skriver bl.a.:

"Du har givet udtryk for at du ønsker at modtage råd og vejledning vedrørende ansøgning om ##førtidspension på det foreliggende grundlag."

Direkte usandt, I kan høre det selv her: https://www.youtube.com/watch?v

Jeg afleverede en Ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag Iht pensionslovens §17 stk 2 da min arbejdsevne er dokumenteret varigt nedsat og i et sådan omfang, at selvforsørgelse, også med støtte, er udelukket, og forventer et svar inden senest 3 mdl iht pensionslovens § 21. https://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp...fortidspension

Ligeledes skriver han:
"Du skal huske at medbringe dit NemID nøglekort til samtalen, så vi kan gå direkte ind på Sundhed.DK sammen - og se hvor du har været i behandling."

Og hvad er så formålet med dette... andet end at trække tiden ud ?

Jeg har hele mit liv passet på mig selv, og i 18 år på min nu 21 årrige smukke datter, jeg er udpræget IT nørd, har været inde på Sundhed.dk jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har 100% styr på hvilke behandlinger, og hos hvilke læger jeg har været til behandling hos, jeg har i mange år sørget for at få kopi af alle læge journaler og attester, et par gange via aktindsigt bl.a. iht sundhedslovens § 37 og 38, fordi nogle inkompetente læger heller ikke kender loven... Så hvad er formålet så med at jeg skal ind på Sundhed.dk med ham ?

Her vil jeg i øvrigt bede om at jeg må slette alle browserdata bagefter på pc'en så den ikke gemmer mine logins.





[Billedet slettet pga redigering]
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat