Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2017, 16:41   #274
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Søndag d 3 dec 2017. Aktindsigt og Klage...

Søndag d 3 dec 2017.
Til
CF 2. kontor, område 1
Bernstorffsgade 17
1577 København V
Att.: Jurist Sxxxx xxxxxx, CF 2. kontor, område 1
Mail: [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: xxxxxx-xxxx

Vedr. Anmodning om Aktindsigt og klage over ulovligt sagsbehandling.

Ulovlighed nr 1.
Til mit sidste møde nede på Lærkevej Onsdag d 22 nov 2017 med Sxxxxx xxxx xxxx og Hxxxxxxx xxxxxxxx bad jeg udtrykkeligt og klart om at få tilsendt et kopi af det originale journalnotat. Dette er blevet
ignoreret, jeg har intet modtaget.
Dokumenteret bevis: https://www.youtube.com/watch?v
Så igen, jeg vil have et kopi af dette originale journalnotat som blev skrevet efter mødet.

Ulovlighed nr 2.
Ved samme møde bad jeg også aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på den "Lægekonsulent" som Sxxxxx xxxx xxxx xxxx fortalte han have talt med om min sag, dvs fuldt navn, stillingsbetegnelse, uddannelser,
arbejdsopgaver, lønmæssige forhold og tjenesterejser, samt endvidere oplysninger om disciplinære reaktioner i
form af advarsel eller derover, på disse personer. Dette blev også ignoreret.
Dokumenteret bevis: https://www.youtube.com/watch?v
Så igen, jeg vil have aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på den anonyme "Lægekonsulent" som Sxxxxx xxxx xxxxx xxxxxx fortalte han have talt med om min sag.

Ulovlighed nr 3.
Ved samme møde bad jeg også mundtligt aktindsigt i min sag efter dagens møde, hvor der jf. OFL § 15
skrives:"Der gælder ingen formkrav til en anmodning om aktindsigt, der således kan fremsættes både skriftligt
(brev eller e-mail) og mundtligt. Hvis den fremsættes mundtligt, skal myndigheden gøre notat herom."
Det har "SB" Sxxxx xxxx xxxxx xxxxxåbenbart ikke noteret i min journal, for jeg har intet modtaget. En
aktindsigtsanmodning skal som hovedregel afgøres snarest og senest 7 arbejdsdage efter modtagelsen, jf. OFL
§ 36, stk. 2 og 3.
Dette er også blevet ignoreret, jeg har intet modtaget.
Dokumenteret bevis: https://www.youtube.com/watch?v

Jeg vedhæfter her en underskrevet "Begæring om aktindsigt" pr søndag d 3 dec. 2017. Læs den.

Det undrer mig dybt, at hverken Tilsynet eller Borgerrådgiveren går ind min sag, hvor denne systematiserede
ulovlige sagsbehandling og massive brud på god forvaltningsskik og retssikkerhed tydeligt dokumenteres

Kan jeg få et svar fra Tilsynet og Borgerrådgiveren om I syntes at dette er en god sagsbehandlingspraksis, og
om I mener at lovgivningen her bliver overhold, samt om det er god forvaltningsskik der her udøves ?

Vedhæftet: Anmodning Aktindsigt og klage over ulovligt sagsbehandling.3 dec 2017.pdf

--
Med Venlig Hilsen

[Billede slettet pga redigering]



Aktindsigten.

[Billede slettet pga redigering]

Sidst redigeret af Kio; 03-12-2017 kl. 16:47.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat