Se enkelt indlæg
Gammel 23-03-2009, 13:50   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Den velkendte og frygtede Lægekonsulent Jens Bang som sammen med Claus Hjort har udarbejdet arbejdsevnemetoden ...er psykiatrisk lægekonsulent i Københavns kommune Fyret i Glostrup kommune fordi han fik klager fra borgerne ...Københavns kommune brugte 700.000 kr på at undersøge ham for anklagerne...han blev beskyttet fra højere sted...det tror jeg...og er stadig ansat og dommerlæge for adskillige syge mennesker som han har forhindret i at få den hjælp de har behov for !

JENS BANG...

Hvis han udtaler sig personligt om dig så klag over ham ...nu kan du være heldig at få en anden...det hele kommer an på om din sagsbehandler støtter dig i det du søger...hvis de støtter dig så er du heldig...ja jeg siger heldig fordi det hele er et lotteri...ikke en saglig vurdering der tager hensyn til rigtige lægers undersøgelser...det har vi set mange gange herinde...
De anerkender ikke selv om de står på listen over sygdomme der berettiger til pension..

Husk at du har ret til at få en kopi af lægekonsulentens udtalelse og alt andet der bliver skrevet om dig plus aktindsigt.

Sidst redigeret af Stella; 23-03-2009 kl. 14:01.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat