Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2013, 13:35   #166
SuperMary
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2012
Lokation: Kbh
Indlæg: 7
Styrke: 0
SuperMary er ny på vejen
xxxxx Musvågevej
Hendes job er at sagsbehandle i samarbejde med borgeren!
Det er det man tror i flg. reglerne der skal foregå , når man indkaldes til samtaler !
Men virkeligheden er grusom, og en helt anden!!!
Hun er det værste grusomste løgnagtige menneske jeg har mødt i mit liv!
God sammenligning... A la Ilse fra ZZ....
Hun er løgnagtig, skriver sine egne modbydelige sagsakter, har ingen respekt eller empati for borgeren er syg med kronisk smerter. Hun tilsidesætter og udelader opdaterede Speciallæge erklæringer, og gør sig derved til dommer i syge og svage mennerskers videre skæbne, og kommunen godkender hendes løgne, trods klager, og lader hende slippe afsted med fuldstændig at ødelægge mennesker der i forevejen er kronisk syg, og naturligt belastet mennesker med sin umenneskelige sagsbehandling, kører hun borgeren psykisk helt i bund , for til sidst at skrive i sagen, at behandlingsmulighed ikke er udtømt, da der er behov for psykisk behandling!
Det er umenneskelig tortur der foregår på JC!
Og nu må de kære politikere se at vågne op!
Syge mennesker står registreret som ledige, og er blevet en handelsevare i jobskabelse regi, hvor private aktører påstår de er klar til at modtage kroniske syge mennesker, som de i samarbejde med kommunen, skønner de kan få i job,(Alle).
Derved starter et forløb, hvor det ikke handler om borgerens helbred, men handler om at beskæftige og lønne private aktøre, hvilket kan blive et meget omfattende og mangeårigt pinefuldt forløb, personerne er kroniske syge, de er gidsler for de mange private aktører som sammen med jobcenter har magten, borger og Speciallægeerklæringer tilsidesættets, og tages ikke alvorligt. Man bliver i stedet deres produkt for deres firmas indtjening.
Jeg hørte engang en joke "Hvis det er så sundt at arbejde, så lad de syge arbejde" Men det er ikke mere en joke, det er den barske virkelighed anno 2013.
SuperMary er ikke logget ind   Besvar med citat