Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2013, 22:42   #53
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Jeg opfatter nok det Abraxus skriver lidt anderledes..

Nemlig som om kommunen til hver en tid gerne tolker evnen til at kunne lave sin egen kaffe som en arbejdsressource der straks kan omstilles til et fleksjob..

Mens realiteten er at fordi man kan lave en kande kaffe, så er det langt fra det samme som at man er i stand til at skrive ansøgninger, skulle til jobsamtaler, indordne sig på en alm. arbejdsplads med mange mennesker der stiller krav osv.. selv om jobbet måske ville være at lave kaffe..

For der følger jo mange flere ting med..

Helenekr: Jeg er ikke i tvivl om at du ikke er i stand til at arbejde, sådan må du endelig ikke opfatte det fordi jeg citerede dig jeg er bare nødt til at citere for at holde "tråden" af mit svar inde i knolden

Pip: Jeg er helt med på hvad du mener om forskellen mellem kaffen hjemme og kaffen på en arbejdsplads... for ja der er en KÆMPE forskel.

Det er så lige med hensyn til til det med at FÅ og bevare flexjobbet, at kæden hopper af her hos mig. Jeg har nemlig fået bevilliget mentor-ordning.

1. ansat fra kommunen skal følge mig til og fra jobbet indtil jeg kan klare turen selv.

2. ansat på jobbet som min mentor, der skal sørge for at fastholde mig i mine arbejdsopgaver.

3. jeg har fået en 100% håndholdt ordning (kommunens egne ord) mht jobsøgning og samtaler.

Tak for jeres medfølende ord, det varmer meget
Jeg kan måske nok lyde lidt utaknemmelig over afgørelsen om flex men det er jeg ikke, alternativet ser måske meget værre ud (resourceforløb)
Det jeg bare lige vil sige her til slut er... hvis min egen sag bliver måden at tildele flex på i fremtiden, så pas for guds skyld på derude, gå efter mikro-flexjobbet hvis det er et super job og du er sikker i din sag.
Pas super godt på jer selv

Sidst redigeret af Moi; 16-09-2013 kl. 23:42.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat