Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2011, 10:41   #7
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Hmm men når jeg nu ikke har modtaget resourceprofilen men kun de 2 stykker papir så kan der vel for pokker ikke være tale om en partshøring...?? Det kræver jo ligesom at jeg har papirerne.... plus at der jo er truffet beslutning om stop ved udløb den 28 Feb 2011...

Jou det er rigtigt jeg har en tråd omkring sygemelding men kan ikke finde ud af at linke - hvordan gør jeg det...???
Og da jeg ringede igår var hun taget hjem inden middag og har ferie i næste uge...
Mit næste problem er at de siger jeg skal søge kontant hjælp men der skal jeg jo kunne møde op til de aktiveringstilbud jobsøgning osv og det kan jeg ikke...

Kort fortalt jeg har depression og angst for andre mennesker en angst, socialforbi...
Dvs bare det at handle ind er en slem ting... en tur i føtex er svær og jeg skal sovenår jeg kommer hjem. Depression gør at jeg ikke kan overskue alverden og der skal ikke meget til at gøre mig forvirret, ked og træt.. det er bedre end det var da jeg blev sygemeldt men bare det at blive vrisset af eller irettesat er nok til at de dummetanker kommer tilbage og jeg er i kælderen flere dage... derudover har jeg store problemer med mit helbred.. jeg fik igår konstateret fibromyalgi og min læge mener jeg meget sikkert har psoreasisgigt men de to oplysninger havde jo ikke fået med sikkerhed kun det at jeg skal undersøges i denne måned...
JEg ved lægen har gjort opmærksom på at jeg ikke kan håndtere et job som mit rengøringsassistent men at en evt revalidering ville være godt for at få mig tilbage på arbejdsmarkedet... dvs jeg skal i hvert fald omskoles men pga mit socialforbi vil det endnu ikke være muligt...
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat