Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2011, 22:15   #1
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Exclamation stop af sygedp uden resourceprofil???

jeg har idag modtaget et brev om at de stopper udbetaling af sygedagpenge, og jeg bad om agt-indsigt til mødet og senere på mail. Men jeg har ikke modtaget en resource-profil...??? må de det det????

BEGRUNDELSE:
På det foreliggende grundlag er der ingen af forlængelsesreglerne, som kan tages i anvendelse, idet der henvises til fremgang af §27 som fremgår af vedlagte journalnotat.
Det fremgår af din sag, at der indenfor en kortere periode kan fremkomme oplysninger, som kan forbedre beslutningsgrundlaget.

Der afventes følgende oplysninger:
psykiatrisk speciallægeerklæring.

afgørelsen vil blive genbehandlet, når de nye oplysninger er modtaget. såfremt en af forlængelsesreglerne kan tages i anvendelse, vil udbetalingen af sygedagpenge blive genoptaget fra ophørsdatoen.

(de er blevet lovet en redegørelse fra speciallægeerkl. omkring mine kroniske rygsmerter - har så idag fået konstateret fibromyalgi, og en redegørelse for undersøgelse for psoreasisgigt)
__________________________________________________ ____
på side 2
§24 - bla bla

§27
styk bla bla 1)-7)

UNDERNEDEN STÅR DER SÅ...
Idet der i øvrigt henvises til foranstående, vurderes der ikke at være behov for yderligere foranstaltninger på at bringe dig tilbage til arbejdsmarkedet, jf. retssikkerhedslovens §7a. Der henvises til ovenstående punkter, samt vurderingen af pågældendes arbejdsevne (resourceprofilen).
Du henvises til at søge kontanthjælp indtil der foreligger en endelig afgørelse..

KAN NOGEN FORTÆLLE MIG HVA FA*EN DER FOREGÅR.....

Jeg har IKKE modtaget resourceprofilen... ARGHHHHH
Håber virkelig nogen kan hjælpe...
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat