Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2009, 18:20   #5
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Jeg ville overveje om ikke i kan godtgøre at din søn har merudgifter for mere end 500 kroner om måneden. Ud over merudgifter til EVENTUEL medicin og andet så kan man få dækkket merudgifter til hvis man eksempelvis smidder tøj væk jakke og lignende. Der er en liste over typiske merudgifter for folk med asperger.

De personer der fritages fra kontanthjælps nedsættelse er typisk psykisk syge og der kan din søn ikke siges at være omfattet. Uanset hvad skal i nok forberede jer på at der kan være lang tids sagsbehandling; men Jeg ville prøve at kigge på merudgifter

prøv eventuelt at tage kontakt til landsforenihngen for autisme; der er din søn også omfattet selvom han er højtfungerende autist.

PS center for autisme har også erfaring med indplacering på arbejdsmarkedet, så jeg vil skyde på det kan være en rigtig god ide at tage kontakt dertil, hvis ikke du allerede har gjort det.

Sidst redigeret af Webmaster; 29-05-2009 kl. 13:59. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat