Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2009, 18:19   #4
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 15
Silly er ny på vejen
Joh det har de skam, altså en voksen-handicap afdeling, og der har han også en sagsbehandler, men der får jeg at vide at det er den økonomiske sagsbehandler der skal tage sig af det.

Han har også fået tilbud om et bosted, men for det 1. synes jeg det er for tidligt, og for det andet skal vi alle sammen flytte til Sjælland om et år, så jeg vil spare ham for en ekstra flytning, så han kan flytte direkte i bofællesskab når vi kommer til Sjælland.

Da han fyldte 18 søgte jeg selv pension til ham "på det foreliggende grundlag" som de hedder, og han fik afslag..... han skal åbenbart ud og ha nogle nederlag først.... men i det dagtilbud han gik i i vinters, vurderede de at han IKKE kunne komme ud i noget jobprøvning, og at det ikke var realistisk.....

Jeg ved ikke hvorfor det skal være så fandens vanskeligt, når nu vi alle ved hvad det ender med, og hvorfor det skal trækkes i nogle år, men de sparer vel penge ved det? Kontanthjælpen er jo knap halvdelen af pension.

Ligenu sidder han bare herhjemme.... det har han gjort i 6 måneder efterhånden, de aner ikke hvad de skal stille op med ham, de har ingen tilbud i denne kommune, alt de kan tilbyde er at han kan flytte i bofællesskab i en anden kommune
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat