Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2014, 22:53   #26
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Hej vovse og tak for støtten jeg har ikke søgt aktindsigt i sagen, da jeg ikke regnede med det var nødvendig nu pga arbejds prøvning.?
Jeg vil kraftigt anbefale dig, at få aktindsigt i din sag, så du kan tjekke, om kommunen har de oplysninger, som du forventer at de har.

Jeg har selv oplevet, at alle de lægepapirer jeg selv havde forsynet kommunen med, de var der bare ikke de jeg langt om længe fik aktindsigt.

Derudover kan der være en god idé, at få at se, hvad arb.prøvningsstedet har fået om dig fra kommunen.

For at få aktindsigt kan du benytte denne formular:
http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf

Udfyld den, og aflever den mod kvittering.

Idet du beder om aktindsigt viser du kommunen, at du tager hånd i hanke med din egen sag, at de ikke bare kan løbe om hjørner med dig.
Så det handler ikke kun om, at se hvad der ligger i sagen, men også om, at sende et signal om, at de ikke skal trille bæh med dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat